Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jsem na straně policie

 Tedy mám na mysli tu americkou,  protože v Čechách nežiji, takže toho o ní moc nevím. Proč jsem tedy na straně policie.

  V prvé řadě mně vadí demonstrace. Pokaždé, když dojde k usmrcení nějakého černého spoluobčana, nastanou demomstrace, ohně a rabování. Tedy pokud je policista běloch. Stalo se, že černá policistka zastřelila svou černou spoluobčanku která neměla zbraň, prostě jen šahala do kabelky pro řidičák, policistka zpanikařila a použila zbraň. Žena zemřela a vše proběhlo v klidu. Žádné protesty, žádné demonstrace proti policii. Proč nemám demonstrace rád. Nejenom že dochází k rabování, /jsou města, kde proběhnou naprosto v klidu/, ale vadí mi, že i policie je zaměstnání kde se jako všude dělají chyby, jenže vím, následky mohou být tragické. Každý občas chybu udělá a nikdo kvůli tomu není hnán na pranýř před rozzuřený dav. Prostě by se měl řešit případ  po případě a eventuelně trestat, až se prokáže policistova chyba, nebo dokonce nenávist. Podle toho by měl vypadat následující trest. Ovšem demonstrace  a nenávist nejenže nic neřeší, ale také ubližují nevinným. Kolik máme v USA policistů a jak velké procento se dopouští chyb. Možná, že ve vaší profesi je to číslo daleko větší, jenže to tak nebije do očí. Protoře pracuji s dětmi, vím, jak musí pro takového chlapce či holčičku být těžké, když vidí reakci lidí na jejích tatínka. A přitom nikdy nic zlého neudělal, naopak, brání lidi před kriminalitou. Jenže vyvolaná nenávist, která před dvěma lety zachvátila Ameriku, kdy se konaly demonstrace skoro všude, kde se objevil nějaký blbec a zorganizoval to. Dokonce nějaký oficír donutil pokleknout své podřízené před dav demonstrantů a odprosit za tvrdý zásah. Těžko posoudím jak tvrdý, ale bez následků na zdraví demonstrantů.  Pokleknout před dav, v kterém byli díleři s drogama, zloději a vím já kdo ještě. Vůbec celé hnutí, které to myslelo dobře snad na začátku „Black lives matter too“,  se zvrhlo  a zůstala z toho jen organizace s placenými místy a dotacemi. Před několika měsíci jsem četl, jak bratr jedné funkcionářky zpronevěřil několik desítek tisíc dolarů.  Hloupé se mě zdá i to poklekávání sportovců před zápasem. Prosím, když některé organizace vinu cítí, ať se tedy dohodnou s kluby a místo té šaškírny ať  pošlou třeba deset procent ze zisku do chudých čtvrtí dětem.

  Nehledě k tomu, že na takové slušné demonstraci se sejde mnohdy jen několik desítek demonstrantů, někdo tam něco řekne a pak se rozejdou. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Nedalo mě to a nechal jsem si udělat deset triček s nápisem „Police life matter too. /Na životech policistů záleží také/ Kdykoliv jsem vyšel na ulici, prakticky každý den mě oslovilo tak 20 až 40 lidí. „I like your shirt /líbí se mě tvé tričko/, I agree with you 100 procent /souhlasím s tebou na 100 procent/ thanks, that you dress it/děkuji, že sis to oblékl/...atd. Věkově to bylo od dítek školou povinných až po důchodce. Kluci i muži, děvčata, slečny i ženy, a i ty, co tě neoslovili, měli v očích souhlas. Troubili na mne z auta a zvedali ruku, prostě sám pro sebe jsem si ověřil, že to číslo demonstrantů je směšné, proti tomu, co lidé cítí. Zastavilo mě i několik černých mužů a říkali, já s tebou souhlasím. Koho budu volat, když mě někdo přepadne. Dole pod článkem mám fotografii toho trička a text - my jsme černý , bílý a cizinec. Máme  se navzájem rádi. Jsme na straně policie . Dále je tam kontakt na facebook, kde je článek, ale v angličtině. Tady ho neuvádím, je to příliš dlouhé. Pokud můžete anglicky číst, je to Facebook – Ladislav.vorel.98

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ladislav Vorel | středa 10.8.2022 2:34 | karma článku: 27,10 | přečteno: 874x
  • Další články autora

Ladislav Vorel

Co vlastně Nohavica chce, když peníze už má

Neříkejte, že zpívat. To mu přece nikdo nezakazuje, jenže bez peněz to není ono. Sám říkal, že se narodil v komunismu a v komunismu zase umře. Proč? Není to trochu jinak? Zpívat přece může kdykoliv a kdekoliv, pokud chce.

10.3.2023 v 22:11 | Karma: 22,40 | Přečteno: 919x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Komu není shůry dáno, za jelito nekoupí

Osobně si nemyslím, že lidé myslí, že Pavel zachrání republiku, že nás vyvede ze všech problémů. Mají pouze radost z toho, co samy dokázali.

3.2.2023 v 22:21 | Karma: 23,02 | Přečteno: 665x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Opravdu vláda jen straší?

Lehkovážnost některých Čechů je opravdu neuvěřitelná, myslí si, že Rusko nás nikdy nenapadne. Někdy mám pocit, že jsem poslední žijící Čech co pamatuje srpen 1968.

20.1.2023 v 18:06 | Karma: 24,63 | Přečteno: 689x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Veselé volby

to šťastné tam přidávat nebudu, tomu jaksi při sestavě která se nabízí prostě nevěřím ale je to jen můj názor., tedy hledejte, ono štěstí občas sedne i ...však víte.

6.1.2023 v 16:50 | Karma: 7,04 | Přečteno: 297x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Jsme – li národ zbabělců, volme Babiše.

Začnu tím, co si můžete lehce ověřit. Při své návštěvě v pořadu pana Krause, - Uvolněte se prosím – Babiš, který tenkrát ještě nebyl v politice, řekl – já se do politiky jít bojím – a opakoval to hned dvakrát.

27.12.2022 v 21:35 | Karma: 12,04 | Přečteno: 548x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Místo Česka Rwanda? Nejasný osud ilegálních migrantů do Evropské unie

7. května 2024

Migračním paktem jsme udělali důležitý krok k řešení ilegální migrace, ale je potřeba pokračovat....

„Žiju jen z humanitární pomoci.“ Válka vehnala do bídy miliony Ukrajinců

7. května 2024

Premium Kdo se měl před válkou špatně, ten se po dvou letech jejího trvání má ještě hůř. Důsledkem...

Pravda o Vrběticích. Ruští agenti nebyli jen dva a proč mrtví Češi neměli šanci

7. května 2024

Premium Co předcházelo a co následovalo po výbuchu muničního skladu ve Vrběticích v roce 2014? Kolik...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 951x
Starec, ktery si rad povida. nejlepe u sklenky cerveneho