Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsme – li národ zbabělců, volme Babiše.

Začnu tím, co si můžete lehce ověřit. Při své návštěvě v pořadu pana Krause, - Uvolněte se prosím – Babiš, který tenkrát ještě nebyl v politice, řekl – já se do politiky jít bojím – a opakoval to hned dvakrát. 

Prostě strach o svou osobu ho držel zpátky.

Snad vám ani nemusím připomínat ten teáter, kdy jakýsi muž u piva vyhrožoval jeho rodině zabitím. Jistě, později se omluvil, ale jak Babiš vyváděl to bylo něco. Poslal rodinu kamsi na jih, což pro něj pochopitelně není žádné vydání a jeho líbezná manželka, /teď mám na mysli její vzhled/ se nechala slyšet, že nikdo na tom není tak nebezpečně jako oni. Jistě, musí chudáci cestovat, když se jim zrovna nechce. To takový bezdomovec, pokud se něčeho takového opravdu lekne, se posune o most dál a je to. Kolik takových hospodských výhružek padne každý den, ale to jde o obyčejné lidi, né o Babiše. Prostě pokud by se nedej bože stala první dámou, máme se při jejím vypouštění, myslím z úst, na co těšit. Prostě u nás jsme měli už hrozné prezidenty, ale zbabělec Babišova kalibru tam ještě nebyl. Jistě zazáří i ekonomicky, nechá našít miliony bílých praporů, což přinese finanční efekt. Možná si někteří z vás, co čtete moje příspěvky, vzpomenete, že jsem se Babiše zastával tam, kde si myslím, že se mu křivdí. Na tom trvám dodnes, protože si myslím, že většina boháčů k tomu přišla tak jako Babiš, tedy využila mezery v zákonu, o nějakém čestném přístupu nemohla být řeč. Jim stačí, že to není trestné, tedy bez postihu. V tom není Babiš o nic horší, než ostatní boháči. Všimněte si, že už ti co ho napadali utichli, šlo jim jen o to, dostat ho ze silné politické pozice, o nějaké férovosti, čestnosti o to jim vůbec nešlo.  A pokud jde o jeho Čapí hnízdo, těší mě, že tady něco z těch dotací zůstane, až umře. To Polívka ty svoje dodace prochlastal. Nechápu, proč není nějaká komise, která by kontrolovala co se s evropskou dotací stalo, a pokud by byla zpronevěřena, potrestat dotyčné tak, jak se běžně v takových případech trestá. Jde přece o peníze nás všech. Za komunistů jsme říkali, jen ať staví, to neprobendí, to tu zůstane. Tedy vidíte, že to není zášť či závist, co mě proti Babišovi vede. Prostě nechci prezidenta zbabělce. Nikdo po něm nechce, aby se choval jako Zelinki, ale aby až třeba padne první výstřel, byl zalezlý jako králík někde v díře a byl by vidět jen jeho chvějící se ocásek, to je příliš. Strach známe všichni, to je lidské. Ale mít k smrti vystrašeného prezidenta, to už je příliš. Už se nám na Hradě vystřídali darebáci, blbci,  ale pošpinit ho ještě zbabělcem? Otec Karla Čtvrtého, Jan Lucemburský říkal, že toho bohdá nebude, aby český král zemřel v posteli.

Jistě, jako premiér se svou povahou, vyhovoval Zemanovi. Ten mohl tlačit sebevětší blbost a Babiš pro to měl pochopení, snažil se to vysvětlit. Věděl že říká blbost, že tomu nikdo nevěří, ale zamést pod koberec se to přece musí. A postavit se prezidentovi? On, který se bojí i domovnice? Dovedete si představit, že by na něho zařval Putin? To Fiala už vůči Zemanovi ukázal víc odvahy.

V jedné své knize Hrabal píše jak mluvil s Havlem a ten mu řekl, že prezidentem může být každý. Bohužel je to pravda. Ale nemělo by to tak být.

Kdysi, když ještě Lidovky měly blogery, jsem napsal blog – Prezidenti jsou volové .  Lidovky to otiskly, byly velmi demokratické,  a já tam bral a kritizoval jednoho prezidenta po druhém. Tím chci jen ukázat, že najít perfektního prezidenta je téměř nemožné. Ale zbabělec, to už je za hranou. Pravda je, že já nebyl velký příznivec ani Havla, říkal jsem NE HAVEL, ALE KRYL. Můj názor, nikomu ho necpu.

 V tom blogu, kde jsem kritizoval prezidenty, se najednou ozval můj kocour. Jmenuje se Haníček, tedy kombinace anglického medu s českou koncovkou. Vyskočil mě na klín a říkal – To se ti to kritizuje, ale když seš tak chytrej, proč neděláš prezidenta ty? Vysvětlil jsem mu, že já prezidentem být nemohu. Jedak mám rád skleničku, ale takových už na Hradě sedělo víc. Pak jsem mu řekl, že mám rád ženy. Kdyby nějaká nám nepřátelská země poslala krásnou špionku, řekl bych jí všechno. I klíč od klenotů  bych jí dal. Jak říká básník ...za trochu lásky... A v neposlední řadě si myslím, že prezident by měl být ženatý. Myslete si co chcete, ale já si myslím, že /mimo Klausové/ ty ženy mnohdy s manželem zatočily a zabránily nejhoršímu. A řekl jsem mu taky,  že na mne se nejlépe hodí báseň mého oblíbeného básníka, Františka Gellnera,  Radosti života.

  Konečně je to možná věc

  že ještě něčím budu.

 Do Afriky se vypravím

 dobývat zlatou rudu.

 A nebude-li ze mne nic

 co tulák bez profese

 budu se s šelmami o závod

 prohánět po pralese.

 Za ženu vezmu si gorilu.

 Myslím, že shodneme se.

 Má srdce divoké jako já

 a též je bez konfese.

 

 Tak vidíš, řekl jsem Haníčkovi, jak by to vypadalo, kdyby prezident české republiky měl za ženu gorilu. Ale pozor, byla by to gorila inteligentní, slušně vychovaná, ta by v parlamentu na prsty nepískala.

 

 

Autor: Ladislav Vorel | úterý 27.12.2022 21:35 | karma článku: 12,04 | přečteno: 548x
  • Další články autora

Ladislav Vorel

Co vlastně Nohavica chce, když peníze už má

Neříkejte, že zpívat. To mu přece nikdo nezakazuje, jenže bez peněz to není ono. Sám říkal, že se narodil v komunismu a v komunismu zase umře. Proč? Není to trochu jinak? Zpívat přece může kdykoliv a kdekoliv, pokud chce.

10.3.2023 v 22:11 | Karma: 22,40 | Přečteno: 919x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Komu není shůry dáno, za jelito nekoupí

Osobně si nemyslím, že lidé myslí, že Pavel zachrání republiku, že nás vyvede ze všech problémů. Mají pouze radost z toho, co samy dokázali.

3.2.2023 v 22:21 | Karma: 23,02 | Přečteno: 665x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Opravdu vláda jen straší?

Lehkovážnost některých Čechů je opravdu neuvěřitelná, myslí si, že Rusko nás nikdy nenapadne. Někdy mám pocit, že jsem poslední žijící Čech co pamatuje srpen 1968.

20.1.2023 v 18:06 | Karma: 24,63 | Přečteno: 689x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Veselé volby

to šťastné tam přidávat nebudu, tomu jaksi při sestavě která se nabízí prostě nevěřím ale je to jen můj názor., tedy hledejte, ono štěstí občas sedne i ...však víte.

6.1.2023 v 16:50 | Karma: 7,04 | Přečteno: 297x | Diskuse| Politika

Ladislav Vorel

Jak špinavě z některých úst může znít slovo mír

O panu Klausovi jsem kdysi napsal blog – Jan Werich o Václavu Klausovi. Mistr zde říká, že jsou na světě ústa, ze kterých i taková slova jako růže nebo láska, mohou znít jako výkal

4.11.2022 v 15:53 | Karma: 25,42 | Přečteno: 561x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 951x
Starec, ktery si rad povida. nejlepe u sklenky cerveneho