Jsem na straně policie

10. 08. 2022 2:34:20
Tedy mám na mysli tu americkou, protože v Čechách nežiji, takže toho o ní moc nevím. Proč jsem tedy na straně policie.

V prvé řadě mně vadí demonstrace. Pokaždé, když dojde k usmrcení nějakého černého spoluobčana, nastanou demomstrace, ohně a rabování. Tedy pokud je policista běloch. Stalo se, že černá policistka zastřelila svou černou spoluobčanku která neměla zbraň, prostě jen šahala do kabelky pro řidičák, policistka zpanikařila a použila zbraň. Žena zemřela a vše proběhlo v klidu. Žádné protesty, žádné demonstrace proti policii. Proč nemám demonstrace rád. Nejenom že dochází k rabování, /jsou města, kde proběhnou naprosto v klidu/, ale vadí mi, že i policie je zaměstnání kde se jako všude dělají chyby, jenže vím, následky mohou být tragické. Každý občas chybu udělá a nikdo kvůli tomu není hnán na pranýř před rozzuřený dav. Prostě by se měl řešit případ po případě a eventuelně trestat, až se prokáže policistova chyba, nebo dokonce nenávist. Podle toho by měl vypadat následující trest. Ovšem demonstrace a nenávist nejenže nic neřeší, ale také ubližují nevinným. Kolik máme v USA policistů a jak velké procento se dopouští chyb. Možná, že ve vaší profesi je to číslo daleko větší, jenže to tak nebije do očí. Protoře pracuji s dětmi, vím, jak musí pro takového chlapce či holčičku být těžké, když vidí reakci lidí na jejích tatínka. A přitom nikdy nic zlého neudělal, naopak, brání lidi před kriminalitou. Jenže vyvolaná nenávist, která před dvěma lety zachvátila Ameriku, kdy se konaly demonstrace skoro všude, kde se objevil nějaký blbec a zorganizoval to. Dokonce nějaký oficír donutil pokleknout své podřízené před dav demonstrantů a odprosit za tvrdý zásah. Těžko posoudím jak tvrdý, ale bez následků na zdraví demonstrantů. Pokleknout před dav, v kterém byli díleři s drogama, zloději a vím já kdo ještě. Vůbec celé hnutí, které to myslelo dobře snad na začátku „Black lives matter too“, se zvrhlo a zůstala z toho jen organizace s placenými místy a dotacemi. Před několika měsíci jsem četl, jak bratr jedné funkcionářky zpronevěřil několik desítek tisíc dolarů. Hloupé se mě zdá i to poklekávání sportovců před zápasem. Prosím, když některé organizace vinu cítí, ať se tedy dohodnou s kluby a místo té šaškírny ať pošlou třeba deset procent ze zisku do chudých čtvrtí dětem.

Nehledě k tomu, že na takové slušné demonstraci se sejde mnohdy jen několik desítek demonstrantů, někdo tam něco řekne a pak se rozejdou. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Nedalo mě to a nechal jsem si udělat deset triček s nápisem „Police life matter too. /Na životech policistů záleží také/ Kdykoliv jsem vyšel na ulici, prakticky každý den mě oslovilo tak 20 až 40 lidí. „I like your shirt /líbí se mě tvé tričko/, I agree with you 100 procent /souhlasím s tebou na 100 procent/ thanks, that you dress it/děkuji, že sis to oblékl/...atd. Věkově to bylo od dítek školou povinných až po důchodce. Kluci i muži, děvčata, slečny i ženy, a i ty, co tě neoslovili, měli v očích souhlas. Troubili na mne z auta a zvedali ruku, prostě sám pro sebe jsem si ověřil, že to číslo demonstrantů je směšné, proti tomu, co lidé cítí. Zastavilo mě i několik černých mužů a říkali, já s tebou souhlasím. Koho budu volat, když mě někdo přepadne. Dole pod článkem mám fotografii toho trička a text - my jsme černý , bílý a cizinec. Máme se navzájem rádi. Jsme na straně policie . Dále je tam kontakt na facebook, kde je článek, ale v angličtině. Tady ho neuvádím, je to příliš dlouhé. Pokud můžete anglicky číst, je to Facebook – Ladislav.vorel.98


Autor: Ladislav Vorel | středa 10.8.2022 2:34 | karma článku: 27.10 | přečteno: 874x

Další články blogera

Ladislav Vorel

Co vlastně Nohavica chce, když peníze už má

Neříkejte, že zpívat. To mu přece nikdo nezakazuje, jenže bez peněz to není ono. Sám říkal, že se narodil v komunismu a v komunismu zase umře. Proč? Není to trochu jinak? Zpívat přece může kdykoliv a kdekoliv, pokud chce.

10.3.2023 v 22:11 | Karma článku: 22.07 | Přečteno: 919 | Diskuse

Ladislav Vorel

Komu není shůry dáno, za jelito nekoupí

Osobně si nemyslím, že lidé myslí, že Pavel zachrání republiku, že nás vyvede ze všech problémů. Mají pouze radost z toho, co samy dokázali.

3.2.2023 v 22:21 | Karma článku: 23.02 | Přečteno: 665 | Diskuse

Ladislav Vorel

Opravdu vláda jen straší?

Lehkovážnost některých Čechů je opravdu neuvěřitelná, myslí si, že Rusko nás nikdy nenapadne. Někdy mám pocit, že jsem poslední žijící Čech co pamatuje srpen 1968.

20.1.2023 v 18:06 | Karma článku: 24.63 | Přečteno: 689 | Diskuse

Ladislav Vorel

Veselé volby

to šťastné tam přidávat nebudu, tomu jaksi při sestavě která se nabízí prostě nevěřím ale je to jen můj názor., tedy hledejte, ono štěstí občas sedne i ...však víte.

6.1.2023 v 16:50 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 297 | Diskuse

Další články z rubriky Politika

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 24.35 | Přečteno: 447 | Diskuse

Petr Duchoslav

Ruský břeh Roberta Fica

Jsem proslovenský, dělám vlasteneckou a suverénní politiku, vše jen pro národ. Tak by se stručně dala charakterizovat politika staronového premiéra Roberta Fica. Zní to sice líbivě, ale realita je bohužel jiná.

27.3.2024 v 9:24 | Karma článku: 25.11 | Přečteno: 512 | Diskuse

Petr Štrompf

Utažený kremelský šroub. Stržený závit pak způsobí pohromu

Islamisté vraždící v Moskvě. Mrtví na obou stranách ukrajinské fronty. Represe režimu, žijícího ve strachu o sebe samého. Šrouby stále utahuje a bude je utahovat ještě víc.

26.3.2024 v 17:34 | Karma článku: 18.71 | Přečteno: 467 | Diskuse

Michal Sabó

Rudá záře nad Moskvou aneb mají teroristi právo na soucit?

Útok v Rusku, při němž útočníci v koncertním sále na okraji Moskvy v pátek zabili nejméně 133 lidí a mnoho dalších zranili, nám nastavil zrcadlo. Máme Rusko litovat?

26.3.2024 v 7:13 | Karma článku: 36.52 | Přečteno: 2308 | Diskuse
Počet článků 45 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 951

Starec, ktery si rad povida. nejlepe u sklenky cerveneho

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...