Ladislav Vorel

Starec, ktery si rad povida. nejlepe u sklenky cerveneho
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 951x

Ladislav Vorel

Havlátovi měli vždycky kozu

Na prázdniny do Božic jsem se vždy těšil. Teta Božena, která ve skutečnosti moje teta nebyla, naplnovala mou představu ideální selky. Byla milá, laskavá, fortelná.

4.8.2015 v 21:56 | Karma: 11,99 | Přečteno: 526x | Diskuse| Letní povídka

Ladislav Vorel

Zaživa sežrán

Ten den za moc nestál. Navíc mě zastavila ukecaná sousedka a ptala se mě, proč krmím ty divoký kočky. Aby neměly hlad, trochu nezdvořile jsem odsekl a spěchal do práce.

22.7.2015 v 3:49 | Karma: 15,21 | Přečteno: 624x | Diskuse| Letní povídka

Ladislav Vorel

Návštěva Ceska

Zpátky domů. Usadil se u okna a udělal si pohodlí, pokud to v letadle vůbec jde, s tím, že bude spát. Věděl, že neusne hned, že se mu to nepodaří dřív, až někde nad oceánem. Zavřel oči a nechal si proletět hlavou těch čtrnáct dní, na které se tolik těšil.

29.7.2014 v 9:22 | Karma: 11,65 | Přečteno: 517x | Diskuse| Letní povídka